Bewertungen von Sushi 8 Asten

Neue Beurteilungen

4.0
Marc
25 April 2025

Geweldige smaak en uitmuntende samenstelling!

Caroline
25 April 2025

Heerlijke sushi. Fijn dat je ook per 4 stuks kunt bestellen zodat je meer kunt variëren.

Monique
24 April 2025

Heerlijk gegeten, sushi was lekker vers en de snacks goed warm

Rob
19 April 2025
Roland
16 April 2025
erik
14 April 2025

Snel en lekker, top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lieke
14 April 2025
Wendy
13 April 2025

De bezorger was onvriendelijk en onverstaanbaar aan de telefoon. Ik had bij opmerkingen geplaatst waar hij moest zijn om aan te bellen. Bezorger was niet op de hoogte

Antwort von Sushi 8

Geachte Wendy, excuses voor de vervelende situatie. Wij zullen dit zeker gaan bespreken met de bezorger en wij gaan ons best doen om dit soort taferelen in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Sushi 8.

Jan
9 April 2025

Lekker en genoeg! Misschien nog vegan opties. Als die er nog niet zijn (?).

Nina
7 April 2025

Heel goed! Vers en snel! goede service! Wij komen terug

Iris
7 April 2025

Super veel keus, je hoeft niet lang te wachten en heel erg lekkere sushi

Antwort von Sushi 8

Geachte Iris, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Stef
5 April 2025

Allebei heel de avond buikpijn. Gehad

Antwort von Sushi 8

Geachte Stef, dat is heel erg vervelend om te horen, wij hopen dat u inmiddels weer in betere staat bent. Stuur alstublieft een mail naar info@sushi-eight.nl zodat wij dit kunnen oppakken en oplossen. Team Sushi Eight.

Sandra
31 März 2025

Super lekker verse pokebowl.

Sarana Donkers
31 März 2025

De sushi is echt geweldig lekker!

Jeroen
30 März 2025

Heerlijk

Wieneke
30 März 2025

Is altijd lekker! Op de vraag of de gratis gember vervangen kon worden door een extra wasabi zakje, werd gehoor aan gegeven en was ik heel blij mee

Peter
27 März 2025

Vriendelijk personeel. Bestelling stond klaar op het gevraagde tijdstip en alles was lekker

Shey
26 März 2025

Eerste keer vandaag bij jullie besteld en alles was super lekker! Chicken lovers een aanrader.

David
22 März 2025

Sushi was niet vers we zijn beter gewend

Sabine van den Eijnde
17 März 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Reinier
16 März 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Jeroen Verhoeven
12 März 2025

Wij hebben de Quality Time box besteld, en ook al is die wat duurder dan wat we normaal bestellen is dit wel zowat de beste sushi die ik ooit gegeten heb. Bijzonder lekker, deze gaan we vaker bestellen!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Fam Engelen
10 März 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Gert-Jan van Heugten
9 März 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Ine
5 März 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Wendy
2 März 2025

Zeer fijne eigenaren en sushi smaakt heerlijk, snelle service ook

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Mark Strijbosch
28 Februar 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Jessica
24 Februar 2025

Heerlijke sushi voor een redelijke prijs

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Freddy
23 Februar 2025

Heerlijke sushi. Vriendelijk personeel.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

J.
22 Februar 2025

De sushischaal zag er goed uit. Veel diversiteit aan sushi. Helaas was de tonijn extreem grijzig. We hebben het daarom maar laten staan. Helaas geen sushi8 meer

Antwort von Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Petra
19 Februar 2025

Super verse sushi, top!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Kim
18 Februar 2025

Heerlijke sushi! Deluxe rollen zijn zooo top!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Maja Game
16 Februar 2025

We hadden nu een mindere kwaliteit schotel we vonden de rijst koud was niet zo als normaal wat we gewend zijn

Antwort von Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Jan zonderkomkommer
16 Februar 2025

Perfect

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Pedro Lopes
15 Februar 2025

1,5uur moeten wachten, personeel onmogelijk om mee te communiceren. Wel lekker

Antwort von Sushi 8

Beste Pedro Lopes, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de bezorgtijd. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Thomas
15 Februar 2025

Altijd lekker

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight!

Audrey Koenen
14 Februar 2025
Antwort von Sushi 8

Wat fijn om te horen!

Karin
9 Februar 2025

Super heerlijk, we hebben weer genoten!!

Antwort von Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Diny S.
2 Februar 2025

Lekker

Antwort von Sushi 8

Wat fijn om te horen!

B&I
26 Januar 2025

De sushikoks maken er elke keer weer een feestje van! Genieten was het weer👍

Antwort von Sushi 8

Hoi Bjorn, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Tomasz
25 Januar 2025

Lekker als altijd.Beste sushi.

Antwort von Sushi 8

Hoi Tomasz, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Simone
24 Januar 2025

Jammer dat de bestelling zo laat kwam ik bestelde het rond 5 uur en het zou tussen kwart over 6 half 7 bezorgd worden maar het werd pas na 7 uur gebracht , als je honger hebt is het echt vervelend gelukkig had ik geen warm eten besteld ! De sushi 🍣 was wel lekker !!!

Antwort von Sushi 8

Beste Simone, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Noortje
15 Januar 2025

Echt niet lekker, zelfs niet opgegeten. Rijst was niet voldoende gekookt en nog hard.

Antwort von Sushi 8

Beste Noortje, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Carolien
5 Januar 2025

Makkelijk besteld, niet moeten wachten bij ophalen, heerlijk genoten van verse sushi! Aanrader!

Antwort von Sushi 8

Hoi Carolien, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Janine
5 Januar 2025

Ik vond de sushi minder lekker dan de andere keren dat ik hier bestelde. Ik bestelde sushi met extra zalm (waar je dus extra voor betaalt) en voorheen waren dit flinke stukjes, maar nu heel kleine karige stukjes. Ik proefde het amper. Jammer!

Jeroen Verhoeven
4 Januar 2025

Wij bestellen altijd graag bij Sushi 8 Asten, heerlijke sushi!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Ivonne Berkers
1 Januar 2025

Vriendelijke en kundige medewerkers. Super verse producten die ons af en toe lieten roepen “deze is écht zalig”. Alleen complimenten dus.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Jose van Loon
31 Dezember 2025

Was lekker, rijst was minder vers volgens mij

rutger Van rossum
31 Dezember 2025

Heerlijk genoten van de Sushi, we gaan er vaker naartoe in de toekomst!

Suzanne
29 Dezember 2024

Sushi was echt koud, dat is heel jammer

Wijnen
26 Dezember 2024

Heerlijk verse sushi, prachtig opgemaakt en niet zuinig met de vis. Heerlijk

Henri van der Heijden
23 Dezember 2024
René Wilbers
22 Dezember 2024

Ik heb gebeld dat ik mijn bestelling donderdag a.s. kom halen i.p.v. vandaag en dat was geen probleem voor zover ik hem en hij mij kon verstaan. Dat vond ik een behoorlijk minpunt!

Ruud
15 Dezember 2024

Bij aankomst op tijd moest ik nog dik 10 minuten wachten. Ook andere klanten die kwamen afhalen moesten allen wachten en waren daarover zichtbaar verbaasd. Heel apart als je tijdig bestelt. De sushi chef had volgens mij ook niet zo’n goed humeur vandaag. Heb moet ik zeggen ook wel eens betere sushi gehad dan deze.

Roy
14 Dezember 2024
Ine
12 Dezember 2024

Perfecte bezorging Heerlijk gegeten zoals altijd

Kateryna
12 Dezember 2024
Rosanne
12 Dezember 2024

De sushi was erg lekker. Alleen erg jammer als je vraagt of ze de vis en vlees sushi willen scheiden dat dit dan verkeerd gedaan wordt. En je toch garnaal zit te eten in plaats van kip.

Peter Schultink
6 Dezember 2024

Heerlijk

Maria
6 Dezember 2024

Hele goede sushi, we hebben heerlijk gegeten!

Thomas
30 November 2024

Altijd verse en lekker

Houda
26 November 2024

Aardige meneer en het was heel lekker thank you :)

R. v.d. H.
24 November 2024

Bestelling werd incompleet afgeleverd. Nalevering kwam na 45 minuten (we hebben hierover gebeld). De gerechten welke warm horen te zijn, waren koud. Deze keer waren we niet tevreden helaas.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Truus
24 November 2024
Nel
14 November 2024

Heerlijk gegeten!!!

Agnes
12 November 2024

Deze sushi zijn ware kunst stukjes!

A
12 November 2024

Lekkere sushi, vriendelijk personeel

M
10 November 2024
PetervdE
10 November 2024

Bestelling stond klaar op het afgesproken tijdstip. En zoals gewoonlijk, alles was weer lekker.

Antwort von Sushi 8

Hoi Peter, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Cor Fens
10 November 2024

Sushi was erg lekker

Tess Berkvens
9 November 2024

Ik mis een deel van mijn bestelling. Gebeld en aangegeven maar de meneer aan de telefoon is gewoon niet goed te verstaan en geeft alleen maar aan dat het druk is vanavond.. ik snap dat het druk is maar ik heb er wel voor betaald & het gewoon niet gekregen.

Antwort von Sushi 8

Hoi Tess, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met je bestelling! Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk is het nog opgelost, zo niet mag je een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met deze review, bestel gegevens en wat er miste. Wij zullen contact opnemen en navraag doen bij het filiaal zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Mvg Team Sushi-Eight

P. Smits
9 November 2024

Duidelijke webshop, precies op tijd bij afhalen en bovenal gewoon lekker.

Eline
8 November 2024

De poke bowl was lekker maar de avocado zat helemaal vol met zwarte vlekken, sommige stukjes waren zelfs helemaal zwart. Deze heb ik allemaal weg moeten gooien omdat ze erg vies smaakte.

DB
7 November 2024

De sushi was heerlijk, maar we beginnen altijd gelijk met bestelde warme hapjes en deze werden bezorgd en waren lauw oftewel al afgekoeld. Aan de afstand van Sushi 8 naar het afleveradres kon het in ieder geval niet liggen, 1 minuut met de auto en 2 minuten met de fiets. Dus jammer.

Ellis
4 November 2024

Heerlijke sushi!

Stephanie
1 November 2024

Echt Heerlijk! Mooie presentatie

Antwort von Sushi 8

Hoi Stephanie, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Gaal
30 Oktober 2024

Weer top

Janneke vd Aa
28 Oktober 2024

Beste, Ik heb gisteren 27-10 om kwart voor 6 bij jullie een behoorlijke bestelling geplaats. Ik had gekozen voor het tijdstip tussen 18:45-19:00. Uiteindelijk kreeg ik een mail van jullie dit de bestelling tussen 19:25.en 19:40 geleverd zou worden. Om 20:uur was er nog geen bestelling. Ik heb met jullie telefonisch contact gezocht. Jullie gaven aan dat her nog erg lang kon duren en gaven aan dat we de bestelling konden annuleren. Hier ben ik mee ingestemd. Ik heb gevraagd of ik hiervan een mail van kan krijgen van de annulering en wanneer het geld terug op mijn rekening komt. Hier konden jullie geen duidelijk antwoord op geven, er moesten eerst andere bestellingen verwerkt worden. Nu een dag later heb ik alleen een mail ontvangen om de bestelling te beoordelen. Ik had voor bijna € 60 bij jullie besteld…. Ik vind dit hele slechte service en heb dit nog nooit zo ergens mee gemaakt. Ik wil graag contact met jullie dat dit goed opgelost kan worden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Hoi Janneke, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Ik verwacht dat u het geld van uw bestelling inmiddels al ontvangen heeft, zo niet kunt u contact opnemen met info@sushi-eight.nl Vermeld hierbij uw gegevens deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Dini
28 Oktober 2024

Sushi valt uit elkaar. Erg veel rijst. Weinig inhoud op een stukje vis en komkommer na. Mis wat variatie daarin.

Luuk
27 Oktober 2024

Om zes uur besteld. Zou om zeven uur worden bezorgd. Uiteindelijk (na vijf !!) telefoontjes om 20.15 uur geleverd. Lekkere sushi, maar veel en veel te laat. Teleurstellend deze keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Thomas
27 Oktober 2024

Altijd snel en lekker verse sushi

Elle
23 Oktober 2024

Bezorging was 45 min te laat en bijna 2 uur na de bestelling. Sushi was wel erg lekker.

Ine
22 Oktober 2024
A.
19 Oktober 2024

Helaas was onze bestelling niet tijdig klaar. Hierdoor heb een extra lang moeten wachten. De sushi was lekker, maar er mag nog meer variatie in de box.

Someren
18 Oktober 2024
Peter
18 Oktober 2024

Alles stond klaar op het moment dat ik de zaak binnenkwam om de bestelling opbrengst halen. En zoals gewend smaakte alles lekker.

P van der Wallen
14 Oktober 2024

Alleen maar complimenten. Super lekker gegeten!

Van de Weijer
10 Oktober 2024

The order came much too early. I wasn’t home yet. I asked for 18.45-19.00, but the sushi was delivered at 18.22. Why can you chose yout deliverytime when it is not respected?

S Asten
8 Oktober 2024

Eten was koud. Na 2 uur wachten tot maar gebeld waar het eten bleef.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lian
7 Oktober 2024

Ik ontving, na mijn bestelling, een mailtje dat de sushi rond 19.30/19.45 uur bezorgd zou worden. Ik kreeg om 20.07 pas een mail dat ze onderweg waren en de sushi was er na 20.30 uur pas… ik vind het niet erg om even te wachten vanwege de drukte maar dit was echt belachelijk lang.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Lian
6 Oktober 2024

Het was allemaal super lekker We hebben genoten

Antwort von Sushi 8

Hoi Lian, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Linda Bennenbroek
5 Oktober 2024

Het was weer heerlijk!

Jiska
4 Oktober 2024

Heerlijk!

J .li
2 Oktober 2024
gert-jan
29 September 2024

Lekkere sushi. Ik zou het fijner gevonden hebben als de 8 stuks special rolls apart verpakt zouden worden, en niet 2 verschillende smaken met 16 stuks in 1 verpakking.

Saskia
27 September 2024

Netjes verzorgd goede kwaliteit en heel erg lekker

Jenneke
25 September 2024

Voor het eerst bij hun besteld, maar heelneeg tevreden. Buiten dat het snel werd bezorgd was het ook nog eens vers gemaakt en ontzettend lekker. Zeker een aanrader

Tomasz
22 September 2024

Lekker en snel gemaakt,tweede keer besteld en super kwaliteit

Britt
21 September 2024

De Ebi Fry was helaas al koud bij bezorging. Bezorging was iets later dan aangegeven. De sushi smaakt goed.

Suzan
19 September 2024

Ben geen kritische sushi eter... maar ik vond deze sushi niet zo lekker. Was in mijn beleving vrij droog en niet zo lekker gekruid. Ik heb het niet opgegeten en dat is echt niks voor mij...